Vi kör på en tisdag också!

Hallå!
Nu kör vi på en tisdag då! 
På väg till skolan nu för att ha lite web och idrott, sen blir det hem igen.
Det där med plugget jag skulle göra igår efter skolan, kan vi låtsas som om jag inte sa nått om det? För det blev ju inte av. Visst jag förstod från början att jag inte skulle göra det men jag trodde i alla fall att jag skulle börja, men nej inte ens det gjorde jag.
Efter skolan idag så har jag inget viktigt att göra förutom att ta mig till Apoteket. 
Sen så får vi väll se vad jag ska göra. 
Kanske ta med kameran och gå ut och gå lite. 
Idag blev det mina gråa jeans från bikbok med en lila tröja och skinnjacka med min lilla väst med öron på. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0