Super Mario.

Hej!
Igår så orkade jag inte bry mig alls om att blogga då baksmällan från helvetet var och hälsade på.
Med andra ord så var det fest i lördags, jag hade riktigt kul fram tills det spårade lite.
Idag har man iallafall lite planer. Sitter just nu hos pojkvännen som är iväg och jobbar, jag själv ska snart in till stan för en fika med Alicia. Därefter möta upp Marco som jag inte träffat på jätte länge, vi tänkte ta och springa ut och in i lite affärer i jakt på något kul att spändera sina sista pengar på.. 
Ännu en liten bild från instagram. 
Jag är så dålig på ta nya bilder så ni får nöja er med de jag har.
Btw älskar jag den där tröjan! En av mina favoriter, grymt skön och tryket på tröjan behöver vi inte ens prata om. Vem tycker inte om allt från super Mario liksom?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0