All the colors seems to fade.

Godmorgon!
Jag har varit vaken sen halv 6 i morse då pojkvännen skulle upp till jobbet. 
Självklart kan man inte somna om när han åkt.
Så jag har slösat tid med att läsa ut världens finaste bok "Himlen börjar här" av Jandy Nelson. Helt underbar, man spillde många tårar när man tog sig igenom den boken.
Sen har man även varit ute på morgon promenaden med finaste Caliber.
 
 
Ska försöka hitta någon som kanske vill träffas senare idag och umgås med. Måste börja träffa mina vänner igen, är ju bara hos min pojkvän varje dag och är med han så känner att jag måste ut och träffa lite andra människor. Ska kolla med Steffi eller Alicia, då lär det bli en massa kaffe och galet mycket prat, som vanligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0